Check with seller [Việc làm Bà Rịa - Vũng Tàu ] - Assistant Director Of Sales| Trợ Lý Giám Đốc Kinh Doanh
- Location: Viet Nam
Công ty SIX SENSES CÔN ĐẢOCần tuyển gấp nhân viên làm việc tại Bà Rịa - Vũng Tàu
Establishes sales objectives by forecasting and developing annual sales quotas for regions and territories; projecting expected sales volume and profit for existing and new products.Implements national sales and marketing programs by developing field m
Quick and adaptive.Ability to work under high pressure.Technical Skills: Organized with the ability to prioritize and multi-task.Reliable with patience and professionalism. Excellent communication and interpersonal skills. Tech savvy, proficient in MS Office. Detail-oriented and efficient. Knowledge of bookkeeping and reporting. Highly motivated with “can do” attitude.
Minimum 3 years of Experience at similar positions at Luxury brands. Fluent in English communications.Strong knowledge of business and strong negotiation
liên hệ:SIX SENSES CÔN ĐẢO tại Bãi Đất Dốc, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
[Việc làm Bà Rịa - Vũng Tàu ] - Sales Manager I Quản Lý Kinh DoanhKhác - - 2024/02/17 Check with seller
Công ty SIX SENSES CÔN ĐẢOCần tuyển gấp nhân viên làm việc tại Bà Rịa - Vũng Tàu Gain a deep understanding of the Resort’s existing and potential client base, devise new ways to expand the client base through prospecting, marketing and key relationsh...
-
[Việc làm HCMC ] - [Phindeli] - Nhân Viên Thu Ngân Quận 1/ Quận 3/ Quận Bình Tân/ Quận Thủ ĐứcKhác - - 2024/02/17 Check with seller
Công ty CÔNG TY CỔ PHẦN IN HOLDINGSCần tuyển gấp nhân viên làm việc tại HCMC Thực hiện các công việc đầu ca - Xem xét số lượng tiền lẻ, chủ động đổi tiền để đáp ứng định ứng cho ca làm việc. Thực hiện quy trình thanh toán cho khách - Thực hiện quy tr...
-
[Việc làm HCMC ] - [Royal Canary]- It HelpdeskKhác - - 2024/02/17 Check with seller
Công ty CÔNG TY CỔ PHẦN ROYAL CANARYCần tuyển gấp nhân viên làm việc tại HCMC THỜI GIAN LÀM VIỆC: 13:00 - 22:30 T2-T61- Làm việc với các thiết bị: - Máy tính, máy in, hệ thống máy móc phòng họp, máy scanner, máy photocopy, cáp mạng LAN, Wifi, hệ thốn...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)